♥INTERNET!♥

Japp, nu kommer jag komma igång med mitt dagliga bloggande igen =).
Vårt internet kom igång idag =).

Hänt en del som ni redan vet, fått jobb, flyttat och ja jag letar lägenhet igen och en bil =).
Får se om jag blir bil eller lägenhets "ägare" denna månaden innan jobb kommer igång =).

Nu blir det att dra till Arbetsförnedringen.. SUCK.. Men så är det.. Vill man ha pengar denna månaden med innan jobbet kommer igång så måste man fortsätta gå jobbsökar kurser m.m.. KUL.

Tänkte slänga in lite bilder på vad jag hunnit åsta komma med mitt rum när jag kommer hem igen.
Blir att ta sista sakerna från trelle till Anderslöv idag. TUR man har William.. Vad skulle jag gjort annars.
DU är en underbar människa, glöm ALDRIG det♥
Ps! han vet inte att han ska hjälpa mig,,, får väl gå ner på knä med valpögon =)

Ja, frukost kanske?
Tänkte gå över vägen till en butik där dem säljer en del design saker, har köp sug ^^.
Får passa på innan man får bil och lägenhet.
Men ja, jag borde spara lite med =).. Så fort jag får min lön ska jag spara MINST 3000 i månaden =).

Kul inlägg?,, tåls diskutera.. Nu ska jag pinna rundor på internet innan William kommer och det är dags för super roliga möte haha :P

Seeeee YA!!... Kisses to all the lovers and piss on all the haters :P
Eder /Stina



Kommentarer
Postat av: andan

grattis ^_^ välkommen tillbaka haha nu e ingen säker igen =P



2010-03-08 @ 13:52:09
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Lis

var tog bilderna vägen?? =)

2010-03-08 @ 18:39:30
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Ska du flytta igen? Hur kommer detta sig då? :) Du är bara sugen på eget? Kramis!

2010-03-09 @ 10:28:12
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: