♥Måndagen snart avklarad♥

Härligt att sitta och koppla av.. Äntligen var jobbet för idag avklarat och jag har såå ont i hela kroppen efter all plantering och grävande. I morgon ska vi ta grane igen och jag tror faktiskt jag kommer uppskatta det rätt rejält.

Satt nyss och läste igenom min kvälls blogg. Ja Wewwes blogg är min kvälls läsning och avslappning.
Hennes blogg är verkligen en inspiritation för mig. Hennes bilder, hennes mod, hennes sätt att vara och bry sig om rätt saker får mig verkligen taggad till somliga saker ^^.
Så tack snäckan för bra läsning =).
Gå gärna in och kolla hennes blogg. =) Har frågat henne om lov så jag skickar hennes blogg vidare här =)
www.bettybooze.blogg.se

Nu sitter jag hemma hos William igen. han spelar tv spel och jag segar vid datorn.. bättre än så här kan man knappt ha det =).. Alla borde vara som vi,, fy faan vad världen skulle vara en bra plats då :P..

Nu ska jag göra honom sällskap en stund i soffan och kränga mina advocados :P muums.. =)..

Hej så länge..

Massa kärlek eder Stina



Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

Älskar din header :D

2010-04-08 @ 17:50:29
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: Robin

Schysst bild.

2010-04-13 @ 13:47:33

♥Skriv gärna en rad♥: