♥Mys lördag♥

Nu har klockan passerat 00:00 och jag har gäspat den senaste timmen om inte dem senaste två ^^.
Har spenderat min helg hemma hos William & Bazze och till och med fått min bil hund invigen =).

Igår jobbade jag sista dagen innan helgen och det var vekligen skönt att få lite helg nu. Är tuffa dagar på jobb nu med mycket stress för att hinna få fint innan påsken men vi sköter oss bra =). Snart allt grane borta så vi kan börja plantera våra påskliljor. Sista timmen innan jag skulle sluta jobba hörde jag att något fattades Williams bil som blivit förkyld i snoken så jag erbjöd att hämta mina favorit pojkar och köra dem hem. Det slutade med att jag stannade kvar över natten och hade en mys kväll♥

Idag vaknade vi redan 08:15 trodde jag sovit bort hela dagen men nej =). Bästa med att fått jobb är ändå lönen och att man vaknar utvilad så tidigt =). När vi stigit upp, tagit bazze på en runda och handlat frukost åt vi i lugn och ro innan vi drog till Anderslöv. Han behövde få rätt på sin bil och jag passade på att träffa min familj och Anders på lite sushi i Trelleborg =). Min lilla syster hängde med och åt med oss och hon vågade faktiskt prova sushi, riktigt stolt över henne =). Nu sitter jag hos pojkarna igen och slappar... Har en otroligt SKÖN och mysig helg.. Emelie ringde och ville ha med mig ut, tjatade på räääätt bra men Nej haha... Pallade inte.. får bli nästa helg när man hunnit komma i jobb världen mer så man inte är så frbannat trött hela helgen.

Sov gott alla för di,, di ska jag :P Eder/Stina


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: