♥Suck♥

Vaknade, hmm, ja när vaknade jag!?.. TOTALT OFF!.. Fick ju höra att det börjat sprida sig att man sover länge så får panik när en viss människa kliver ur sängen för att ta ut hunden!..

Snart blir det hem till mig och dusha!.. Seeeg över allt i hela jävla kroppen så om det blir ett kort, ofattbart inlägg så är det för att hjärnan sover.. Jag är totalt borta!.... Frukost? blääää... hatar äta frukost för tidigt på morgononen... MORGON!?.. ok... skit samma.. suck för detta sug inlägg. Nu ska vi snart iväg..

Skriver senare igen.... :P....

KASS I HUVUDET!!!!
Ha en bra en /Eder Stina

Finns få sätt att bli glad och pigg på.. Jag bjuder er på en av mina !



Kommentarer
Postat av: Jess

Hej =) Jag och älsklingen sitter just och tittar på en av hans filmer =) Ha det bra.

2010-03-15 @ 13:08:39
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: M i c k a

omg vilken hunk han är (: haha



sv: tack för tipset, den serien ska jag kolla upp.

2010-03-15 @ 15:45:16
URL: http://nintendoo.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: