♥Flytt♥

Är så trött på allt som har med livets gång att göra.
Man gör hela tiden så gott man kan men ändå så blir allt bara fel eller så går något annat i mot en.
Förutom mitt jobb så hade jag det bra fram till att mina bästa vänner fick för sig att slänga ut mig.
Inte tänkte dem ge mig tid att flytta heller, nej båda skrev du har månaden på dig att flytta ut vilket är ca 2 veckor och jag vet inte ens vart jag ska bli av =(.
Känner mig riktigt förvirrad och besviken på hur allt går för mig.
Det finns dem som inte gör ett skit som har det tio gånger bättre än mig, sen finns där dem som mig som kämpar så man går och lägger sig gråtandes, kräks av ångest och vad får vi??.. Ett jobb vi inte trivs med, bästa vänner som inte ens har ångest av att bokstavligen talat slänga ut en, ingen stans att ta vägen. Inte heller har vi något att se fram imot eller något som gör oss direkt glada eftersom ångesten tagit över oss.

Folk ber OSS öppna ögonen och se oss omkring för det inte bara är VI som mår dåligt men när ska folk öppna sina ögon? se oss?,, varför kommer vi alltid sist.

Livet är en plågsam del hur du än går till väga.

När jag/vi stessat färdigt med flytten idag så blir det att fira Williams mamma som fyller år övan på allt.
Man vill ju må bra när man ska fira någon man tycker om, jobbigt. Hoppas jag kan visa lite glädje bakom detta hårda skal av smärta.

Sköt om er alla♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad det gnälls i denna bloggen då. du tycks tro att det bara e synd om dig verkar det som. men dom du bråkar med kanske har ett skäl att "kasta ut" dig...

2010-05-08 @ 16:17:54
Postat av: malin

men gumman då, vad har hänt med dig egentligen ?

vi pratar aldrig längre känns de som, men kom ihåg, jag finns där för dig, vill du prata så finns jag bara ett telefonsamtal bort ..

finns de något annat jag kan göra, så bara hojta till ! <3

Jag hoppas innerligt att allt detta ska vända till de bättre snart för dig ! <3

2010-05-09 @ 06:36:54
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: A

god morgon! :)

2010-05-09 @ 07:31:24
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

vad jobbigt:S Vad hemskt. Men de slängde väl inte ut dig bara sådär? måste väl ha hänt något?//Emma.

2010-05-09 @ 07:39:06
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: