♥Suck♥

..
Ja, vad ska man säga!...
Har haft ett rent helvete dem senaste dagarna men så är det när man väljer att vara en del av andra människor.
Jag trodde att jag äntligen fått stadgat mig lite under tiden som jag letar lägenhet men fick reda på att jag var bara en börda som förstörde andras psyke =(.
Mycket har tagit hårt på mig senaste tiden. Jobbet som jag inte trivs med, att bli ut slängd av sina så kallade bästa vänner som inte vill förstå mig. Jag har hämtat ut medicin för att min kropp mår dålig av all stress, ångest och allt annat som spelar in i mitt liv just nu.
Blir att försöka hitta en längenhet att köpa inom kort så jag kan flytta mina saker.

Har passat min syster både måndag och idag, umgåts med henne lite. Aldrig fel♥.
Sitter nu hemma hos William igen och tar det enbart lugnt. Är så otroligt tacksam för att jag har honom i mitt liv. Ja och Martin och min familj med förståss ^^.
Finns dem som helt plötsligt från ingenstans attakerar med allt dåligt man tydligen varit i deras ögon hela tiden.
Jag försöker låtsas som jag inte bryr mig, som om jag inte mår dåligt över det, får liksom känslan av att det är vad dem vill. Många sms gick rakt in i mitt hjärta och dem kommer ömma en längre tid.=(.
Jag vill inte skriva vad som hänt här men mycket har hänt som får hela mig i obelans.
Vill inte börja på antidepp, vill klara mig igenom detta med.

Nu ska jag gå och lägga mig, upp och jobba på mitt skit jobb igen, och hem och rasa ihop i en gråtandes hög som alla andra dagar sen jag började jobba.
Trivs inte alls...

God natt
Kram /Stina



Kommentarer
Postat av: Onii

Du kommer klara dig igenom detta gumman, du är en stark tjej! Finns här för dig även om man är långt borta... Fattar inte hur de kan göra så mot dig :(

Kramisar!

2010-05-05 @ 23:43:59
URL: http://onii.blogg.se/
Postat av: Onii

Eller hur, näe tycker det är ett jävla sätt..



Jodå här går det bra, börjar komma lite till rätta nu, har lite pappersarbete kvar med adress flytt och så..



hehe jo jag kommer komma ner och hälsa på när jag har fått rätt på allt här ^^



Håll ut gumman de kommer att ordna sig för dig!



Kramis <3

2010-05-08 @ 11:56:20
URL: http://onii.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: