♥Don´t♥

Oroa dig inte! Du är unik. DU borde få priset som många andra killar kan köra i röven. <3
Ärlighet är den rakaste vägen till mig. Att stå för en mening gör boken läsvärd =).

/You know who!.

Nyss kommit hem från sötfisen Nina♥
Så jävla skönt att vara hemma hos henne och bara prata om allt,.
Hon är så jävla över ball och go, allt i ett lyxpacket♥.
Belle, hennes dotter låg och sussade när jag kom men vaknade efter en stund så jag fick möjligheten att pussa henne god natt, super mys. Älskar den lilla tös som gett mig så mycket,.
Tack för en över trevlig kväll, like always♥.

Nu sitter jag på golvet och sms med M och funderar på att slänga mig i säng och titta något avsnitt, hmm, lyxfällan kanske!?,, Paradise hotel!?,, nja lyxfällan får det bli,.

Fredag i morgon och livet är som en stjärna i grane toppen :P.
Tack unika du för att du gör min vardag lättare genom att bara skriva så litet som - Kör försiktigt, vill inte något ska hända dig. En tanke till mig!?,, bara såå över gulligt.

Bye all lovers and all hater!.. KICK ass,, YOU only live once!

Jag i jönköpinge för några år sen ^^..

Hamburgare någon!? :P




Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan vara överball och go ;)

2010-11-13 @ 14:41:42
URL: http://themis.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: