♥Hemma igen♥

Då var man hemma igen efter en tur i Malmö med Andy.

Min dag skulle hålla sig lugn idag tänkte jag, men ack vad fel jag fick.
Jag ville ha sovmorgon idag eftersom jag jobbat hela veckan och bara haft denna ända chans till sovmorgon,,..
MEN, redan klockan 07:30 steg min kropp upp och skakade liv i mig, suck! Var för pigg för att somna om så det var bara att kräla av sängen och sätta sig vid datorn till resten av familjen vaknat till liv.
När dem vaknat startade jag lite musik och beslöt mig för att gå ut och hämta in sakerna som jag hade i bilen, (kartonger m.m efter att flyttat hem från F). När jag väll lyft in det och fått upp det på rummet kommer mamma med ideen om att sätta ner allt i källaren idag, visst jag blev glad men jag skulle ju iväg och hade planer på att ta det lugnt och göra vid mig dem få timmarna jag hade själv.
MEN självklart började jag flytta ner katonger, mitt i allt upptäckte jag att jag inte sorterat alla kartongerna sen min tidigare flytt från Anderslöv, GHHA! jag blir tokig.
Jag började sortera som en idiot, ut med alla sakerna som snabbt spred sig i HELa mitt rum på HELA 7kvardratmeter inklusive hela hallen vilket familjen uppskattade, NOT!.

Jag tittade på mobilen hela tiden och upptäckte hur snabbt tiden går när man stressar.
När klockan var 3 fick jag ge upp rummet, jag har kommit en bra bit och blir färdig i morgon, SKÖNT. Vill ha julmys i mitt rum i jul. Klockan 4 var jag helt klar med fin kläder och sminkning, jag blev faktiskt jävligt snygg ^^. 2min över fyra ringde Andy då var han och hans VRÅL åk utanför :P.

Vi körde in till Malmö och åt på

Jensens Bøfhus.

Heelt otroligt fin och god mat där. Efter maten gick vi mot bion, vi såg Due date som var en av dem sjukaste och roligaste filmer jag sett, vi skrattade så vi hölt på att kvälja oss, helt röda i huvdet var vi hahahaha, kommer leva länge på denna filmen :P.

NU ska jag slänga mig och titta på Paradise hotel innan jag ska slockna för en ny dag på jobb.
Blir lägga grane denna veckan, dem har lovat att vintern ska komma denna veckan me,, brriii!..

Måste bara tillägga att en slang till kylarvätskan på min bil har gått i söner, jag får SPEL! ...
Jaja, blir att byta den innan jag säljer snorunge bilen.

Natti sötisar♥.





Kommentarer
Postat av: Manne

Du kan köpa min om du vill.... ??

2010-11-08 @ 13:10:34
URL: http://tweeniez.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: