♥Jahapp..♥

Ja då har man varit och hämtat hem sina saker från F.
Jag har känt hur känslor trappat av dem senaste 3 veckorna och vetat om våra olikheter som kanske inte borde finnas där om man ska ha ett förhållande och en framtid tillsammans men jag kan ändå inte låta bli att känna tårar längst kind när jag nu vet att det är helt över mellan oss.
Jag har ju hela tiden trott att allt en dag ska bli så jävla bra mellan oss och att vi var så jävla rätt eftersom vi hade framtids planer som speglades som ett. Vi ville samma saker och vi ville ha samma saker. Jag tror att vårt problem var att vi träffades vid fel tid. Vi skulle ha tagit oss längre in i det som vi såg som framtid idag.
Jag har saker jag var tvungen att jobba med och få ur mitt liv och han lika så. Det var dumt att inleda något nu men samtidigt så ångrar jag ju självklart mig inte det minsta. F är en heelt otroligt fin människa som jag är tacksam för att jag fått lära känna. Idag hjälpte han mig med mina saker och det var mycket skratt och skämt, just så som jag hoppats vi skulle kunna ta farväl. Han gav mig en kram och jag ville inte släppa taget även om jag visste att det var därför jag var där.
Jag hoppas vi förblir vänner och vem vet vad framtiden har att vänta sig? Just nu är det inte rätt i alla fall.

Tack F för en unik, rolig men knepig tid. Önskar dig allt det bästa i framtiden♥.

NU ska denna donna bara koppla av =)...

Till dig som ville veta gratis sidorna så är det bara sidor som visar serier som sjukhuset, grannfejden, lyxfällan m.f men dem sider jag går in på då är www.tv1play.se www.tv3play.se wwwtv6play.se =) Hoppas ni hittar någon serie ni gillar eller rent av ett avsnitt ni missat på tv =).

Skriver mer blogg sen om jag inte total slocknar :P
Bye

Gammal bild ^^

 



 






Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: