♥Kräka av mig!♥

Jag tror visst att jag har rätten att kräka av mig här, detta är som att prata högt i ett rum, vill du inte höra?,
lyssna inte, vill du inte se,,, ge då FAN i att läsa min blogg...

Jag blir tokig på kärlek.. Är jag den ända som är en hopplös romantiker och lever för romantik och åtrå?.

Jag vill vakna upp med dina armar om mig trots att rädslan från förr finns där, jag vill att du ska hyssa mig lugnt och säga att det bara är du och får mig att känna mig trygg,.

Jag vill bli upplyft mot stjärnorna en höstkväll och sen plaserad på rygg i den största lövhög,. När du smällter din blick med min bryter du snabbt genom att kasta en massa löv på mig och vänder dig om och springer med mig i täten, jag vill brotta ner dig, gränsla dig och le stort för jag har dig, hota dig med löven jag plockat upp och få dig att kvida med ett skratt i närmsta behåll,

jag vill tända ljus och luta mig i din famn framför en film jag helt glömt bort i din närhet, jag vill kyssa dig varmt och känna hur hjärtat hoppar över tusentals slag för inärheten av dig behövs inget hjärta för att överleva allt,

jag vill höra hur viktig jag är och jag vill känna hur det bränner i min hud när du tittar på mig, jag vill göra en glädje snurr i rummet och vända mig mot dig som sitter och dagdrömmer av lycka när du ser på mig, jag vill att du reser dig upp och tar mig intill och smeker det virvlande håret från min panna där du sen kysser mig varmsamt,

jag vill du ropar mitt namn i vilken världs del du än är i och känner hur jag skriker ditt tillbaka,. Jag vill vakna upp och känna din värme intill, träffa den rätta är allt jag vill =(.

Det kan fan inte vara bara jag som INTE nöjer mig med det lilla utan vill ha det där extra, det där unika.
Jag vill känna mig som en prinssesa i vårt slott där du är min prins i den starkaste och mest magiska värld. Jag vill bli förtrollad där vår framtid är som i en saga.

Varför är det så svårt att älska mig så?,,, så som jag vill älska dig?.

Jag har funderat på att helt ge upp på kärleken,, det är andra gången som jag känner så..
Dagens romantik är inte den samma som förr..
Tack för ni läste och ursäkta min innre smörja.




Kommentarer
Postat av: Nina

Det finns, du kommer hitta honom. Du förtjänar att bli älskad på det viset. Precis så som du vill ha det, varken mer eller mindre.

2010-11-02 @ 20:22:18
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: Christine

Tack gumman, mår mega skit nu.. fick nyss syn på något som KROSSADE mitt hjärta,, vad faaan =(..

Vill bara vakna och inte ens minnas honom, hatar att vara kär i honom.

2010-11-02 @ 20:23:55
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Michel

Du ska se att hittar rätt nån dag gumman! :)

Visste inte att du hade blogg, men lägger in på favoriter nu ;)

Du förtjänar det bästa!

2010-11-02 @ 22:00:39
Postat av: Emma

Precis så känner jag det med. Hade glömt att sånt fanns ju. Önskar livet var sådär som du skriver om =(

2010-11-02 @ 22:10:23
URL: http://familjenlund.blogg.se/
Postat av: m

Han finns, jag lovar!

Jag var också väldigt nära på att ge upp hoppet om "drömprinsen". (kan man kalla han så?)

Men när jag leta som minst stod han mitt framför ögonen på mig. Som en dröm. men drömmen är verklighet och jag är så jävla lycklig.

du kommer hitta han du med, de vet jag. :)

2010-11-03 @ 15:31:12

♥Skriv gärna en rad♥: