♥Kusligt♥

.. Känslor är fan kusliga, pinsamt skrämmande ibland.
Hur kan en hel kropp, en hel personlighet styras av känslor i dess olika former?.
Allt du känner formar dig till den du är. Stabil, ostabil, nere, uppe?. m.m.
Jag har totalt hängt upp mig på en sak som slår sönder min insida.
Jag kom på mig själv sitta och skratta åt det innan för hur löjlig får man bli egentligen? Seriööööst!.
Ta dig i kragen och väx UPP!.. Jag måste lära mig att LEVA! inte tänka bort skit livet eller må bort skit livet utan LEVA toppen livet, lyx livet..
Från och med nu ska jag gå tillbaka till den jag var för 2 veckor sen, en glad skit som hade ETT mål. LYCKA!..
Försök att ställa dig i min väg, jag kanske är liten och ättrig men utan dina avgnagade hälsenor kommer du INTE kunna stå, hur stor och stark du än är, så FLYTTA dig, Vänliga hälsningar mini me :P


Haft en bra dag men lite ner och några upp.
Jobbade i skit kalla vädret. Tur man har en massa sms freaks att sms:a med hehe.
Terrat alla idag typ.
Nu har jag suttit vid msn i flera timmar för första gången på länge och fått mig ett samtal på luret :P.
Duschat och nu sitter jag nudis i min mjuka morgonrock, enligt michel ska den vara våt och mjuk hahahaha, VÅT och mjuk?,, wtf..!. Jaja, vi har varsin så kan han behålla sin våta trasiga så tar jag min smutsiga och torra :P.

Nu blir det ner och svepa en glas av något gott, blir väll vatten i detta rika hushåll :P
Sen blir det sängen och paradise hotel♥

Kyssar och kärlek på er

Jag & Lina från Åstorp/Helsingborg.. Miss u girl♥





Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: