♥Pisse fitte dag♥

Idag har inte varit en bra dag!
Regn, regn, regn och REGN!! va fan är problemet,,, är så trött på detta jävla land eller ursäkta denna jävla värld.
Jag hör inte hemma här....
Hmm, ja.. Kanske ska börja om..
Dagen har inte varit det minsta givande. Faktum är att denna dagen tänker jag låtsas bort.

Min helg som gått var kanon förutom att jag blev för FULL i lördags,, betalar inträde till Kräm, går in och dricker champange med Tiffany i Linn och blir FÖR full och måste gå hem!?,,, sen när i helvete blev jag för full och tvingas gå hem???,,,, halv ett var jag klar för avgång,,. jag skäms och blir sjukt irriterad på mig själv.. Mina sista pengar med GHA!. Vi hade i alla fall trevligt fram till dess och nästa gång ska jag INTE dricka på tom mage, IKKE!.

Lördagen började i alla fall med att töserna kom hem till mig runt 18:00 och vi började lyssna musik och dricka gott,
vid 21:15 drog vi till lycktan för att ta något snabbt innan Kräm som vi ville vara på till 23:00 eftersom det var champange afton då. Jag han stanna där till halv ett, ett och hade sjukt trevligt fram till dess haha..
ILLA! Men som tiffany sa, nästa gång äter vi något tillsammans innan vi börjar festa och det låter som en kanon idé =)

Söndagen spenderade jag med Andy och jag fick äntligen sett hans lägenhet och träffat Fredrik hans sambo ^^.
Men innan dess var jag i Anderslöv och firade Julius som fyllde hela 8ÅR, heelt sjukt vad tiden går snabbt <3..

Ja mycket har hänt så har bara dragit allt i snabbaste draget!.
lovar att skriva mer blogg när jag har en bättre dag!

En bild på töserna : Linn & Tiffany.
Och självklart en sista skål innan jag måste rusa hem haha :P


Sov gott alla, nu ska jag däcka...



Kommentarer
Postat av: ...

Fast Lii heter ju hon då ;)

2011-03-03 @ 02:20:57
Postat av: Christine

haha Uppsi :P

2011-03-04 @ 09:04:23
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: