♥..Du♥

.. Du går mot mig med en intensiv blick starkt riktad mot mig,.
Du tar ett hårt och stadigt tag om mina två nakna armar.
Du för mig sakta ner på sängen och håller kvar ditt fasta tag om mig.
Du lutar dig över mina blottade bröst så jag känner din nakna bringa mot min hud.
Du snuddar min kind, flåsar till och viskar...
...Jag är kär i dig..
Du lättar på ditt grepp, ställer dig upp och drar mig med upp.
Du lägger mitt huvud tryggt intill din varma hals.
Du lägger dina armar om mig och vi förenas till ett.

Jag är hopplöst nykär ^^..

Om 30min ska jag hämta hem pöjken min från hans innebady träning.
Det är så konstigt att jag knappt finner ord.
För bara någon månad sen sa jag att jag ALDRIG skulle träffa någon igen. Inte för att jag inte knde utan för jag var så jävla trött på killar, svek och otrohet!..
Fredrik tog kontakt via facebook och ville träffas över en fika.
Jag var inte alls intresserad av någon dejt men fika är gott.
Jag sa till Fredrik, ja visst vi kan ses men om du raggar går du hem med tänderna i en påse.
Vi sågs på en glass och jag stod kvar där jag sagt, inte alls intresserad.
Dagar gick, veckor gick och jag började fatta tycke men var fortfarande rädd för att gå in i något och släppa det som jag låtit gå, det jag gett upp på, Kärleken..
När vi dejtat i nästan 2 månader började Fredrik fråga mig om förhållande, vi hade allt som ett förhållande hade men inte titlen, när folk fråga var det bara konstig tystnad och föräldrar & släckt började undra.
Jag var så rädd att jag skakade i kroppen, jag ville INTE gå in i något, jag är pisse rädd för kärleken, att ha något man vill behålla men kan förlora eftersom det har egna ben och egen vilja. Jag fixar inte svek igen det vet jag.
Men jag var FAST, jag blev bara mer och mer kär i denna karl och till slut sa jag ja, JAA!!! jag vill bli din flickvän, idag har jag släppt alla hämningar som hade med tvekan att göra, idag kan jag inte fattat jag tvekat! jag är HÖGT över öronen kär och längtar efter allt som framtiden har att erbjuda med denna pöjk =).

Så nu har ni fått lite detaljer :P

Nu ska jag köra och hämta mannen som satte ett dött hjärta i brand!
Natti alla



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: