♥Moving on♥

Lättar mig lite..

Dagar går,. Jag vet inte om jag ska gå in på känslor och speciellt int här när jag inte ens pratat med Fredrik om det, är rädd för att han ska tycka jag är konstig.

Jag vill ändå skriva av mig så hoppas jag han inte reagerar skumt om han läser.

Dagar har gått sen vi var i väg med Chabo, jag kan inte riktigt placera känslan eftersom jag bara träffat Chabo till och från i ca 2 ½ månad men det finns så jävla många stunder då jag önska han var kvar och varje gång gråter jag. Jag gör det när Fredrik inte ser eftersom jag inte vet hur Fredrik tar det. Är rädd för att Fredrik ska tycka det är konstig att jag efter så kort tid gråter så över hans hund men det gör jag. Speciellt dem dagar Fredrik är på kurs önska jag han var där. Jag vet att det var för det bästa men jag ville gärna lära känna honom bättre, mer tid. Allt kom så plötsligt, i morgon sker det fick jag ett sms typ.

Förutom det med Chabo så spökar andra känslor, det är en blaning mellan EXTREM lycka och kärlek OCH oro,. Varje gång jag blir tillsammans med någon så skrämmer känsklan av att förlora honom så otroligt mycket. Att han ska vara otogen eller liknande. Jag vet att han säger att han aldrig skulle och att han vill bli gammal med mig och en dag skaffa familj. Jag har varit med om så otroligt mycket skit att jag knappt vågar bli lycklig.

Nog med tråkigheter. Jag och Fredrik har i alla fall gått in i ett förhållande och jag är sjkt kär i honom.
Det är mycket som händer just nu och i mellan åt känns det som tiden inte räcker till.
Varannan dag är han på möten och varannan är han på innebandy träning och var tredje vecka är han på kurs och ska vara i ett år. Fredrik är inne på att skaffa en ny hund snart men det känns som jag kommer hinna bra mycket förre honom snart. Längtan är stor och snart har jag massor med tid över för en valp.

Jag ha bokat in en resa till Bacelona och allt smiter på bra.
Ska söka nytt jobb och vill ha lägenhet snart.

känns som jag lättat lite på mig nu men långt ifrån allt.
Jag läser en skit bra bok nu om en tjej som haft olika problem här i livet. jag tror jag har bestämt mig för att göra en liknande bok om mig själv, jag har så sjkt mycket jag bara vill ha ut.

Nu ska jag ner en sväng och säga hej då till mamma m.f blir att hämta pojkvännen från mötet kvart över och sen ska vi hem och grov hångla :P.. Han ska få massage om sin ömma rygg ikväll och jag ska njuta i en lång varm dusch!

Ha det bra alla <3



Kommentarer
Postat av: Manne

Heej!!

Jag vet att du hatar mig över allt annat men jag kunde inte låta bli att skriva till dig efter jag läste ditt inlägg, äntligen har du hittat någon igen som du är kär i o lycklig med och jag vet att Fredrik inte kommer att såra dig för han är inte en sån kille... Så jag hoppas att ni kommer att bli lyckliga med varandra... Och jag hoppas att du inte blir sårad igen för det är din tur att få bli lycklig precis som jag är. För du förtjänar att få känna på det kyckliga livet någon gång och hoppas det varar länge... Kramar om dig hårt.

2010-09-16 @ 14:57:40
URL: http://tweeniez.blogg.se/
Postat av: Manne

Jag vet att jag har förlorat en bra vän, och vet att det har varit mitt fel helt och hållet. Men jag kan inte göra det ogjort även ifall jag skulle gärna vilja göra det. Men jag har haft mina problem och jag har det nog fortfarande med, mitt liv är inte så enkelt som många tror att det är. Men det ligger så mycket bakom som jag gärna skulle vilja både prata om och skriva om, men skriver jag om det så börjar hela jävla världen gnälla på mig. Börjar jag prata om det så går alla.

Aja, men jag är glad för din skulle i alla fall och jag hoppas att det håller i sig mellan er och att ni blir gammla tillsammans.... Kram

2010-09-17 @ 11:46:24
URL: http://tweeniez.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: