♥Grönby skog.

Igår drog jag och Andre till Grönby skogen för en tur med hundarna och kameran :P
Andre har skaffat sig en system kamera och vill fota in våren och jag som älskar att fota slet med min kassa mobil med helt klart ok kamera =). Vi gick en rask och knutig tur upp i skogen,. Vi ville inte hålla oss till gång banorna, det är ingen sport :P När vi kom upp till en "äng" släppte jag dem 2 stora hundarna som jag litar på när jag är nära men den lilla "korven" fick stanna kopplad,. Jag vände mig om i 1 min och plötsligt sa det PLASK, då hade dem två stora hundarna Ellise & Sickan hittat en å att svalka sig i, haha sköönt. Lille "Korven" Ellen vågade sig inte i men gick fram för att dricka. När vi varit i skogen i ca 3 timmar körde vi hem igen. TACK! för en underbar tur,.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanonfina bilder!

2011-04-12 @ 08:41:26
Postat av: Christine

Tack =)

2011-04-12 @ 18:49:05
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: