♥palla...

... Hänt så jävla mycket så inte pallat blogga alls.
Samma dag som jag fick veta att pappas gård brunnit drog jag till Stockholm för att träffa Andreas och släppa tankarna här hemma.
Var där nästan en vecka. Kom hem igen i lördags.
Stannar i Skåne, Andreas är super fin och super go men jag måste ta tag i en massa saker och vill inte hålla fast i honom när jag inte vet hur det blir med jobb och lägenhet m.m så vi bröt upp kontakten. Har haft 2 helt enormt härliga och fina veckor med honom så inget gräl eller så, bara ett beslut som blev taget. Vill hellre träffa någon här nere och bli kär. Svårt att skaffa riktiga känslor när man aldrig kan ses.

I måndags började jag jobba igen.
Helt jäävla slut idag efter att stått och räfsat jävla LÖV i jävla ORKAN. Ville bara dra HEM!.
Var och tittade på en lägenhet idag som jag ska lämna besked, tyckte det var lite väl mycket att göra vid men funderar.

Annars finns det inte mycket mer att nämna nu :P


Ska hem till Anna i morgon och ha mys kväll/tjej kväll. Ansiktsmask, måla tånaglarna och se någon film eller något, prata om allt och bara avnjuta Fredagen och ledighet!.

Ha det så bra fram till nästa gång jag pallar blogga av mig :p..

Pallar inte lägga in fotona från Stokholm haha, så jääävla slut i huvdet. ska ta en dusch och vänta in pizzan, se bigbrother och vrål SOVA!.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: