♥Så är det.

Jag kan vara världens snällaste, roligaste, goaste och mysigaste.
Men nu när tiden går och saker inte funkar riktigt som det borde DÅ börjar jag ställa krav, dem funkade dem med tydligen :P.

Har hittat mig en sak jag önskar mig i julklapp med nu =D

Men om den blir svår att få tag i önskar jag mig även en ipig till köket :D

Spelar nämligen som en idiot i vardagsrummet när jag diskar så tyckte att en ipig i köket skulle förgylla mina diskningar :P

Skit söt och har ett grymt ljud, =D bara att koppla in sin ipod m.m i den =D. finns i massor med färger men vill ha svart =).

Senaste tiden har jag fått starkare sug för att tattuera mig än någonsin,. Snart blir det av känner jag, har så sjukt många jag vill göra.

Nu ska jag slappa vidare vid tvn, ska väll hämta mor min om ca 3 timmar =).


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: