♥En fika på stan

Kom nyss hem från en fika på stan med min gamla vän Verner Ljung♥
Ojoj vad många år vi känt varandra nu =).
Fikan var super trevlig och allt möjligt kom på tal.

Han bor ju inte kvar i Trelleborg, han bor ju i Norrköping nu och är personen som jag kanske ska bli inneboende hos.
Funderar ju starkt på att flytta upp och starta om livet och komma från stans intrig älskare.
Jag är en lugn människa med ett helt annat tänk sen förr men vissa människor släpper inte taget så då känne jag att detta är fel håla för mig. Här kan man inte göra misstag och bättra sig och få en ny chans, här ser alla en som den man var när man var 14år :S 11år senare, snacka om att inte släppa gammalt :S.

Åter till fikan. Var verkligen kul att träffa dig igen min vän =).
Tråkigt du åker hem redan i morgon men vem vet vi kanske ses inom det snaraste =).

Nu blir det slappa och försöka få tag på A som antagligen somnat igen efter 1,5 dags ständigt arbete.

Bye People =)

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: