♥Frustrerande...

... Visst är det bra frustrerande att vela ha något så mycket att hela kroppen skakar efter det.
I alla fall för mig :P.

Vaknade hyffsat tidigt av att min syster Sandra och min systerson Erik kom på besök. Den pågen är bara för härlig, finns mycket man kommer sakna om man flyttar till stockholm men som jag sa till Sandra - Ni får komma och bo gratis hos mig i Stockholm och semestra med mig ^^, då tyckte hon att jag skulle flytta innan sommaren haha :P



Pratade med A igår kväll innan sängen kallade, som sagt tidigare, frustrerande,. Känns skönt att nät dejta. Ha tid för sig själv och göra sånt som jag verkligen vill och måste nu men klart är det jobbigt när man inte får chansen till en kram ens.

Nu bär det snart av till Svedala för att städa akvariumet där och förhoppningsvis få en liten slant för det, måste ha in så mycket pengar som möjligt nu. Snart månadsskift igen och är det någon gång lägenheterna kommar ut så är det då.

Ha en skön söndag alla♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: