♥Grekiska?♥

Varför pratar alla helt plötsligt Grekiska? :S
Jag förstår mig inte på folk, varför pratar dem i det dem inte har med att göra? Massa suck.
Jaja hehe, jag skrattar bara av mig det. Inte lönt att försöka sig på att lära sig Grekiska för att bara höra blablablablaa ändå :P

För att nå DINA mål måste du följa DITT hjärta, DINA drömmar och gå DIN väg♥

Fick luster att dra till ikea :D så i morgon när jag vaknat och duschat av maj tar jag bilen in till Malmö för att vandra runt. Känns som det blir ensam men det blir minst lika trevligt det =) Tycker om att vara för mig själv, ghaa vill ha en lägenhet, ångrar mig lite att jag tacka nej till den jag tittade på, Aja, hade det varit rätt hade jag inte tvekat =).

Känns som jag skriver för mig själv numera haha, borde jag ge upp hoppet om bloggen eller komma igång att skriva mer?, om ni hör mig, ser mig och följer det lilla jag får ur mig så tyck till =),.

Min blogg design står stilla, ghaa ENERGI, ge mig ENERGI :P

Hmm, på tal om energi så blir det snart sängen, vill komma upp tidigt i morgon och iväg =).
Natti people.
Eder sega Stina.

Ps, undras något frågas lite ;)

Hmm, glömt och skriva om min underbara tripp till Helsingborg, guuud vad man saknat det stället och folket.
Bodde hos Marcus 3nätter och fick pratat massa och umgåts massa, vi har inte sets sen vi var tillsammans så kändes både konstigt och bra =), vi har alltid haft en magisk kontakt =)
Tack för härliga dagar, hoppas du kommer och bor lite hos mig sen när jag får mitt ställe,

Natti people.
Eder sega Stina.





Kommentarer
Postat av: Louise- kvinnlig målare och mamma till Hampus!

Hade gärna hängt me till ikea om jag bara hade läst detta tidigare. :( tyvärr upptagen idag. Men de kommer säkert fler dagar? Kram

2011-02-15 @ 07:51:04
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Manne

Vilken photoshop har du? Mitt fungerar inte....

2011-02-16 @ 22:10:06
URL: http://manneslife.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: