♥guu så fin ^^

.. Haha, nu ska ni få läsa något skoj :P
Satt och bloggade och började prata med en tjej som hittade sin livskärlek på mötesplatsen.se :P
Dem hade vait tillsammans i 2år nu och var verkligen riktigt lyckliga och självklart blev jag riiktigt avis ,. =).
Jag funderade ett tag på vad hon skrivit och gick in och blev meddlem gratis haha :P.
Jag har ju aldig haft svårt för att skaffa kille men den rätta är väl gömd må jag säga =).
Jag hade varit där inne i tre dagar och spanat runt plötsligt såg jag det FINASTE ever, men va fan gjorde han där inne? :O. Han kan väll få vem han vill, eh ja!:P Aja, jag tog kontakt och började prata om allt möjligt och vi har skit skoj =). Haha, det är rätt roligt att prata med någon som bor långt bort men det finns stunder då det är frustrerande med.
Han kom i säng alldeles för sent igår då det var otroligt svårt att slita sig och idag har han vari trött i morse, awwe, medans en annan hade sov morgon :P.
Fick ett sms i morse 06:30,. Man blir ju ganska varm inombords :P
Faktum är att jag INTE är singel typen och tänker inte låta mina viktigaste år gå till spillo.
Han bor i Stockholm så chansen är väll inte så stor men flingen är helt magisk ^^.
Och självklart är han lång, smal, rakad, har tattoos och tunlar i öronen, MUMMA!, folk brukar ju säga att alla mina killar ser lika ut haha men vet man vad man vill ha så strävar man efter det,.
Aja, ville bara dela med mig av mina tokigheter :P
see yaa!



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: