♥Såja♥

Då var min bil såld =(
Folk nästan slogs om att köpa den, först till kvarn fick duga eftersom jag inte vill peka ut vilken vän som ska få köpa den :/. Det blev goingen Aliana som fick den med sig hem och nu har hon LOVAT mig en tur när hon fått sitt körkort :P Just nu står lägenhet på topp ett så alla pengar måste sparas =) bil får komma när jag kommit till rätta, kommer bli en likadan då :P bara älskade min fis till bil =).

Ikväll blir det nog till Svedala och umgås om jag får tummarna loss och orken tillbaka ;).
Nyss tryckt pizza och duschat, NICE =)

Som ni förhoppningsvis förstått så är min blogg design IKKE klar =).
Jag la in hedarn enbart för att se så storleken stämde, är mer som ska göras på den =).
Som svar på fråga så gör jag min hedar genom Photoshop.

Puss på er.
Ha en trevlig lördag <3



Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag svarar på kommentarer :)

Är allt bra med dej annars? :)



Kram

2011-02-13 @ 13:28:03
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: