♥Stolt kicka..

..Haha ja han denna där som jag hittat på Mötesplatsen.se han ringde som en tok idag, 60% för att han ville prata och 40% för att han ville jävlas :P
Ja jag är ju förjävla blyg och människan är från Stockholm vilket innebär att jag låter som honom,,,, NÄR HAN TUGGAR GRÖT!! Aja, jag vågade mig på det till sist och se på fan vi pratade på bra, och guu vad het röst han har, Gha!. Ja man är ju mitt uppe i ett jävla glädje rus där folk får tycka vad dem tyckas vill =) :P
Det är ju faktiskt så va att i mitt liv är huvudsaken att JAG mår bra =) Vänner är dem som kommer med RÅD inte dömer en. Så till er som dömer eller känner just nu i huvudet, - Fan vad korkad hon är, NI klassas här med inte längre som mina vänner =). Jag har tagit tag i mitt liv på många punkter och jag mår bra =) DET mina vänner är allt som räknas.

NU blir det sängen..

Och DU, Herren i tattoos, du är mega jävla fajn och ditt hjärta skiner utav guld =)

natti party people. :P



Kommentarer
Postat av: malin

glad du är glad igen :)

de behövde du :)

2011-02-23 @ 13:55:35
URL: http://malintipsar.blogg.se/
Postat av: Karro

om du tänker efter "riktigt noga" så kommer du nog på att även du har dömt människor baserat på skitsnack och pratat i det du inte haft med att göra, stämmer detta?

2011-02-23 @ 14:23:34
Postat av: haha

karro du anar inte hur rätt du har !!!! och tagit tag i problemen det kan ja inte påstå... finns mycket mer och fler vägar än att fly in i nya förhållande .. förhållande missbrukare !

2011-02-23 @ 15:13:11
Postat av: Christine

Malin- Tack gumman <3



Karro- Ja det stämmer mycket väl. Det har hänt alldeles för många gånger om i mitt liv. Men ibland så krävs större åtgärder för att lära sig mogna. Jag har gått till psykolog ett tag och berättat för honom hur jag agerat mot andra människor som varit på ett sätt som jag inte själv blivit bemött.

Jag kan inte leta upp alla jag behandlat orättvist för listan är lång men jag kan alltid bete mig med respekt mot mina nya medmänniskor. jag har förlorat så gott som alla mina gamla vänner och jag klandrar ingen men jag har många gamla vänner kvar som vet exakt vem jag är idag och som fått en helt ny vän i mig,. har du varit en av dem jag dömt så ber jag dig om ursäkt och hoppas du tar i mot den, om inte så får jag respektera det. Mvh Christine



Sen sist men inte minst, anonym.

Jag lägger inte energi på dem som inte kan kommentera och stå för sin kommentar, den existerar inte för mig. Jag tycker inte du ska tala men jag ska inget ont säga. Då skulle jag falla ner till din nivå igen.Lägg inte energi på människor som kräver dålig energi av dig, i ditt fall mig.



Sköt om er och tack för era kommentarer Mvh Christine

2011-02-23 @ 15:38:59
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Christine

Räät komiskt, att mitt ex ska kommentera dock ^^ han skrev detta i augusti så han vet om att ip nr regas ändå skriver han anonymt nu som om man inte skulle kunna ta reda på det. Tråkigt att du känner att du måste lägga energi på mig än. Släpp taget är du snäll <3



fredrik om tänk om...:



jaså ?? men då e du ju riktigt jävla feg och om du nu vet vem vi e eller känner oss så borde du ju vara rak nog i ryggen och stå för vad du säger !! och bara för man tror man e anony e man inte det finns något som heter ip nr och det går att spåra till ägaren av det internet abonemanget och vilken adress det e reggistrerat på ;)



IP: 90.231.75.124



haha om &hearts;Stolt kicka..:



karro du anar inte hur rätt du har !!!! och tagit tag i problemen det kan ja inte påstå... finns mycket mer och fler vägar än att fly in i nya förhållande .. förhållande missbrukare !



IP: 90.231.75.124

2011-02-23 @ 16:05:35
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: