♥ÄNTLIIGEN... :D

Var börjar man!?..
Kan väll börja med att slänga in att jag tänker ha min blogg olåst framöver,. Personen/personerna som är anledningen till att jag låste den från början får snoka hur mycket dem vill om dem tycker att de vinner något på det. Otroligt vuxet att man kan prata rakt och ärligt mot och till mig innan man tar dem beslut man tar och går vidare med något som även drabbar mig, NEJ det gör mig otroligt förbannad och besviken,.

NOG om det =)
I morgon klockan 12:00 hämtar jag nycklen tilll lägenheten så man kan komma igång och flytta sakerna =D.
Känns riktigt bra att äntligen komma iväg =).

Har varit många upp och många ner den sista tiden men jag tar mig upp och fram. Nu är jag äntligen där i livet jag vill vara. NU kan jag äntligen bli riktigt lycklig i mig själv,. LYCKA här kommer jaaauug ^^..

Nu ska jag duscha och slappa innan det är säng dax,. Helt mega slut efter 2 dagar i skrikig sol :P.

Hoppas ni läsare är tillbaka med min olåsta blogg.
Ps, tack för ert tålamod med min låsta blogg.
Kram Stina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var det i Barcelona? Nyfiken!Gillade du staden.

GRATTIS till din lägenhet! Hoppas du kommer att trivas i den.

Lycka till!

2011-07-19 @ 19:27:06
Postat av: Christine

Det var helt underbart =),. Fint väder och en fin stad. Det luktade dock lite illa mitt inne i Barcelona men det var en upplevelse för sig själv hehe,. Töserna kom 4 i cupen och var grymt duktiga,. Slog lag som Norge och England. Tack så hjärtligt, det kommer jag säkert göra =). Den är helt ny tapetserad, nymålad, nya golv och slipat parkett i vardagsrummet. Nya kyl,frys och spis =).. Kommer passa mig utmärkt =D.

2011-07-19 @ 19:42:40
Postat av: Anonym

Hoppas att du rivs i din nya lägenhet.Jag som är fotbollsintresserad var givetvis på matshen med min familj'Jävligt dyrt,men det var dt värt

Ha det bra!

2011-08-06 @ 20:11:26

♥Skriv gärna en rad♥: