♥ Barcelona.

Imorgon åker man till Barcelona så det blir lite blogg torka denna veckan.
Självklart kommer jag fota en massa och göra ett inlägg när jag kommer hem igen.
Tack för era kommentarer.
Som jag skrev i mitt förra inlägg får ni skicka mig ett mail så jag får er hotmail adress där jag skickar mitt lösen,.
Det är riktigt drygt att man inte kan skriva i sin egen blogg och få vara helt öppen utan att någon ska stjäla och dra det vidare!.
Jag kommer skriva ett inlägg om vad det handlar om för er som undrar så fort jag skaffat lösen.
Skicka mig ett mail och ni är med i gamet igen =),
Bloggen KOMMER att låsas upp igen efter en tid jag förklarar som sagt i nästa låsta inlägg, ville bara ge alla en möjlighet att be om lösenet på min hotmail innan jag låste den. Låser den ikväll eller i morgon bitti så snabba och fråga på [email protected] ALLA får det förutom en och den vet med all säkerhet redan vem den är och till DIG! Tusen tack för att du blandar in mig i saker jag inte har med att göra, du kommer inte vinna något på det! Antagligen bara förlora på det då du aldrig varit och aldrig kommer bli en favorit hos mig!
Ha en UNDERBAR vecka alla. Slänger in ett sista inlägg ikväll och då låses bloggen.
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig bara en bra vecka i Barcelona.Promenerapå La Rambla och bara njut.

Var en vecka i Syditalien i maj månad med

kanonväder,och åker gärna dit igen.

Att resa är det bästa som finns och är utvecklande för en själv.

Akta dig för flörtiga spanjorer och ha det bra.

Det är du värd!

2011-06-25 @ 17:36:15
Postat av: Christine

Tack vad gullig du är =).

Låter fantastiskt, får kanske bli mitt nästa resemål =). Haha ja det ska jag göra, har hört att dem kan vara på hugget :P. Tack!

2011-06-25 @ 21:53:56
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: