♥ Helgen..

... Ja jävlar vad helgen rusade på.
Har varit med min skogspromenerare hela helgen. vid detta laget kan jag gå ut med att det är Poff!,.
Känns så jävla bra att hittat tillbaka till honom och att vi kunde prata ut om den där natten då allt verkligen gick så fel det bara kunde. Vill bara punktera att alla får ha sitt tycke, det är det som gör oss mänskliga men jag vill inte att folk försöker leva mitt liv åt mig! det fixar jag bra själv =).

Jag & Poff har varit i Helsingborg med hans vrålåk i lördags, tittade på bilar som drog och visade upp sig :P.
Faan va underbart det var, så länge sen jag kom i väg på det som faktiskt är mitt största intresse, fick härliga rysningar i hela mig när bilar och motercyklar vrålade förbi, vinden tog tag i mitt hår och fötterna vibbrerade i marken.

En video från gamla goda tiden när det var i hamnen, som dem faktiskt öppnat upp igen :D ♥


Om mig hade jag hela tiden två starka armar! Känns magiskt med närhet även om det kommer från en som faktiskt tidigare varit min pojkvän i 1år.
Som jag skrivit tidigare är jag inte redo eller ute efter förhållande, men att känna sig trygg och älskad av något är det finaste som skapats ♥.
På natten körde vi hem till honom och sov.
Dagen efter vaknade jag och hade en otrolig lust efter kräftor, film, mys och COLA! så det fixade vi ihopa.
Innan vi åt körde vi och hämtade hans hund som man saknat i massor och sen körde vi en runda på loppis i smyge, så otroligt härligt. På kvällen mös vi alla tre,. Katten var mest under soffan även om jag vet att hon gillar mina magiska smekningar haha :P.

Idag är det måndag och jag slappar efter en dag på jobb.
Nyss tagit en dusch, nu väntar jag in Poff och hans doggy så ska vi gå till södan och hämta ut min tapet jag köpt =), man måste ju vara väl förberedd den dag man får en lägenhet hehe :P.

Inga bilder blev av, för mörkt och jag var för upptagen =).
Ha en underbar måndag kväll ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: