♥ Till dig <3

.... Ibland får man göra bort sig lite för att visa uppskattning till mäniskor som betyde mycket.
Denna sjöng jag för P ^^.
I risk av att folk skrattar vill jag att alla ska veta att Poff är fortfarande en stor del av mig. ♥



Man måste våga för att vinna =)
Man lever bara en gång ju,. Skulle väcka honom med den i morse men den gick inte att skicka via sms så fick bli via mail och plötsligt fick den hamna på youtube för att jag skulle kunna lägga in den här,. Inom 2 veckor lär jag ta bort den på youtube igen. :P

Ta hand om er, och HUR kass du än är på att sjunga så gör det ändå, det uppskattas, hehe =).
Får skylla på att jag är förkyld med haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du gjorde väl inte bort dig? Du kan ju sjunga.:)

2011-06-19 @ 15:01:16
Postat av: Christine

Haha njaa, ingen idol direkt,. Men det blir alltid bäst när man sjunger från hjärtat <3

2011-06-19 @ 17:10:39
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: