♥1vecka kvar...

... Ja idag är det exakt en vecka till vi åker till Barcelona.
Tiden går verkligen så otroligt fort. Man har ju åkt på en förkylning så i helgen har man bara tagit det lungt.

Idag om 2 timmar ska jag på visning av en lägenhet på nästan 80 kvadret.
Ligger vid gammla torg i Trelle som är ett super mysigt ställe samtidigt som det är väldigt centralt och bekvämt =).
Vi är bara 3 som ska kolla på lägenheter så man har väll ganska stor chans där hoppas jag. Dock är lägenheten ganska dyr men jag har god ekonomi, inga anmärkningar eller lån så det brukar vara en fördel =).
Jag ska på en andra visning på tisdag och en jag känner som ska hyra ut sin lägenhet, (känner fastighetsskötaren) alltså =). Så får man inte denna får man kanske den andre. Vore riktigt skönt då det bara är 3 veckor till vi flyttar här ifrån och är i väg en vecka.

Ikväll blir det enbart mys.
Blir hem till Poff och äta gott och titta någon film.
Bara älskar att mysa med honom. Man känner sig så trygg och älskad.

Så inom en vecka är man förhoppningsvis frisk, har fått svar på att man fått en lägenhet och åker till Barcelona,. dessa två veckor kan bli riktigt bra om det bara vill sig och det hade varit riktigt skönt och veta att man fått en lägenhet innan man åker så man slipper känna stress och oro när man är bortrest.

Hoppas ni haft en härlig vecka mina vänner och att söndagen bjuder på riktigt mycket mys.
Nästa vecka är det bara fyra dagars jobb och löning =). Ljusare tider HÄR kommer jag ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tösen1

Har varit i Barcelona två ggr.Underbar stad,

Det finns underbar strand,Ramla street, Linbanor och en massat annat. Ha en underbar semester och tag tillvara alla tillfällen att uppleva BARCELONA.

Lycka till i Barcelona!

2011-06-19 @ 20:02:20
Postat av: Christine

Låter underbart <3

Ska bli en riktigt häftig upplevelse.

Är 5000 för lite att ta med om man gillar att shopa? ska vara där i 1 vecka bara. Kram kram

2011-06-20 @ 17:27:43
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns mycket att shoppa,men allting är lika dyrt som i Sverige.Det beror på vad du tänker dig att köpa.Om 5000 är utöver hotellkostnad, så tycker jag det är mer än tillräckligt.Det är ju alltid bra med godmarginal.Lycka till med resan!

Ha en bra Midsommar1

2011-06-22 @ 19:11:28
Postat av: Christine

Ja hela resan är helt betalt med hotell m.m så det är enbart fickpeng. Okej då vet jag =) Alltid skönt med tips. Tur man kan växla tillbaka om det blir över pengar vilket jag hoppas på. Tack =). Och Tack detsamma till dig =)

2011-06-22 @ 21:21:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: