♥Haha :D

....VILKEN VECKA!
Gick en kvälls runda i skogen i måndags, slutade med att det var helt jävla mörkt, man hörde ljudet av grodor och sus i vassen,. Fick en chans att höra hjärtslag när mitt huvud nuddade ditt bröst!.
Halv ett var jag hemma igen, jobb dagen efter och helt slut men ändå pigg och glad :D.
Tisdagen gick vi en runda till,. Så jävla värt att vara trött.
Förbjuden frukt smakar socker sött.
Onsdag kväll drog jag hem till Andre som ville festa till det lite.
Var bara han och jag, en massa gott, spel och trevligt sällskap. Sen dök två vänner upp till honom. Efter det blev jag upphämtad av min skogs promenerare,. Han skulle köra mig hem men hoppade bara av för att byta till mjukis sen körde vi till torup. Var BÄCK mörkt då klockan var 02:00 ca när vi kom dit.
Halv 5 i morse var jag hemma igen. Var heeelt slut men så jävla värt det!,. Jag hoppade i säng och vaknade 16:30, haha inte illa eller vad,.
Ikväll har jag tagit en glass med min vän Verner som är nere och hälsar på. Nu blir det leta upp kläder att ha på sig i morgon. För direkt efter jobb i morgon blir det på 100års fest då perra på jobb fyller 40 och Affe på jobb fyller 60. Ska grilla gott och dricka gott ute i Affes stuga i Beddinge,. Livet rullar på i all hast och jag älllskar det!,. Varför har jag missat att leva innan? det är ju helt magiskt underbart♥.

Nu ska jag äta något då jag inte ätit mat på 2 dagar haha, vad hände?, :P.
Blivit lite glass och chips i stället :D.

Kommer en liten låt här,. finns nog en som kommer känna sig träffat.
Btw - Nej jag har ingen på G,. Men man behöver väll inte äta hela glassen bara för att man kan?.

Personen vet att han betyder mycket och alltid gjort,. det är det viktigaste. Var vi står är enbart mellan oss.
Jag är just nu bara ute efter att hitta ett boende =).
Massa 2:or helt plötsligt att söka :D sökt 6st denna veckan. 2 har hört av sig och det blir VISNING sen inflytt inom en månad om jag får den :D. wiii. Life is good.

Ha en hääärlig helg ni som har det, själv ska man jobba i morgon men jag är inte bitter -NEJ, för jag är MINST lika glad för det =)

to you:

Drar ut nu, för nu kommer du med mat till mig ^^.

Bye alla


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: