♥Blä

.. Känns verkligen att man är hemma igen :/
Samma veva igen. Mycket gräl hemma och folk pickar varandra i ögonen hela tiden.
Jag kände mig smått nertrampad i Stockholm pågrund av enorm befolkning men här hemma krävs det 5 oeniga pers för att känna sig ner gången.

Jag snäste Andreas i morse, så jävla STUPID, min sämsta och ända ursäkt är röran här hemma. Jag går inte in på detaljer men suck är det.
Jag hoppas han tog min ursäkt och inte tog åt sig av min evil sida.
Man blir kanske FUCKED när varje gnista stampas i grunden och varje god tanke blir utdömt. Självklart ska det inte gå ut över finaste, så ja, jag skäms verkligen =(.

Idag har jag bara suttit på röven vid dator och tv som vanligt.
Har fan så dålig energi så jag pallar mig inte ut =(. Igår fick jag mig en runda i "stan", nästan pinsamt och kalla detta stad efter en vecka i Stockholm.

Jag har dock letat jobb idag och hittade mig ett jobb i Lidingö som jag fastnade skarpt för så en ansökan är skriven men ska finslipas med hjälp av Andreas.

Så får man detta jobbet så tackar jag för mig och tar mitt pick och pack och drar.
Less på Trelleborg.

Nu ska jag bara slappa vidare och antagligen snart komma i säng med. Ska försöka få tillbaka MIN katalog av mamma och ringa runt på lägeneter, måste ha någon backup om jag inte får jobbet i Stockholm.

Natti alla,♥


En liten bild från rummet =)



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: