♥Gråtfärdig..

Idag vaknade jag helt gråtfärdig,.
Fick ett sms av Andreas om att jag skulle upp och hoppa och söka jobbet i Stockholm.
Det var självklart inte det som gjorde mig gråtfärdig..

Under natten hade jag drömt om att jag var gravid och fått en liten pojke.
Jag var över lycklig och köpte en massa fint,. När jag sen vaknade var han borta.
VÄRSTA jävla känslan ever =(.

Inte första gången jag drömmer så här nu. Jag hoppas att mitt liv får en vändning nu.
Ny stad och nya chanser så man kan få bli mamma och bilda en fin familj.

Igår kände jag mig lycklig över att ha en fin pojke i Stockholm och space hemma, nu känner jag mig bara sjukt ensam, dumma baby lycka som gick i kras på bara några timmar,. Känns fan som jag fått missfall.

Nu ska jag klä mig efter min varma ensama dusch och rusa ner på stan för att köpa jordgubbs sylt till mammas pankaker. Skriver kanske en inlägg till sen,.

Bye


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: