♥Kalla fötter.

Jag har börjat få kalla fötter angående Stockholm.
Jag pratade med min älskade Emma om det igår som alltid vägleder mig rätt.
Vi båda kom fram till att det antagligen var läget här hemma som gjort att jag stängt av alla känslor.
Då menar jag verkligen alla känslor, jag känner mig som ett känslokallt jävla svin.

Känns som livet sviket mig så mycket efter alla gånger jag kämpat att jag inte orkar hoppas, tro, längta eller känna.
Igår körde jag med min vanliga tanke som brukar få mig riktigt ledsen för att få igång mina känslor,
jag byggde upp ett skräck senarie att min familj dog, inga tårar, inga känslor, inget.
Jag blev bara trött och la mig och sov :S

Jag blir rädd för mig själv,.
Jag kan för fan inte ens få orgasm längre, vad fan är problemet?.

Jag känner mig död.
Jag tycker att allt kvittar, jag tror jag tycker om Andres, jag visste att jag gjorde det när jag var där men nu känns allt bara tomt.

Vad händer med mig?.

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Mathilda 080608. <3

2011-03-21 @ 08:49:25
URL: http://emmamedmathilda.blogg.se/
Postat av: Emma, - Mamma till Mathilda 080608. <3

GummaN, Tänk på vad vi pratade om. Dont give up on this..

Märker hur mkt han vill av vad du skriver och du vill med, you have told me hun. Just go for it!

Lycka, välmående, positivitet och så mkt mer känner jag av detta.



Och du ? Du är ljuset i mitt liv med.

Pussss

2011-03-21 @ 08:52:11
URL: http://emmamedmathilda.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: