♥Men fan DÅ!

...................................Hur fan ska man nu må?.
Ni som följt min blogg vet väll att jag och min pappa aldrig haft den bästa kontakten.
Jag har alltid frågat mig hur man vet om man verkligen bryr sig innerst inne när man om dagarna går runt och säger att man inte gör det!?.

Idag ringer min styvpappa hem till oss och säger att det är en stor brand i Anderslöv, 2 byggnader total förstörda, självklart är det MIN pappas gård. Mitt hjärta rusar snabbare och tårarna vilar i ögongropen.
Jag antar att jag bryr mig ändå?.

Jag vet hur mycket min pappa kämpat för sin gård och nu finns den inte mer.
Ska jag ringa honom? eller inte?.
Vad ska jag säga?. Hej minns du mig?, läste i tidingen vad som hänt. Beklagar?, tänker på dig?, hur mår du?, vad säger man?...

Mår riktigt jävla kass just nu...
går att läsa om branden på www.trelleborgsallehandla.se

Nu vill jag bara gå under en stund =(.

Vill bara gråta ut nu. hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu Stina och blogga! Saknar dina inlägg.

2011-04-05 @ 11:21:43
Postat av: Anonym

om du tycker det e jobbigt ringa skicka ett sms eller ett brev e ju tanken som räcknas.

2011-04-06 @ 14:50:10

♥Skriv gärna en rad♥: