♥Packa,städa,duscha

I morgon vid denna tiden är man i Stockholm sen en timme tillbaka =).

Har massor för mig idag, vill inte lämna mitt rum i röra och komma hem i röra så blir städa och packa.
Jag kan inte ställa mig och duscha och göra vid mig i morgon 04:30 så får ta en lååång häärlig dusch ikväll och göra vid mig i morgon bitti=).

Tur man har underbara människor i sitt liv så man slipper ta bussen in i morgon.
Kalle kommer och hämtar mig 05:45 i morgon bitti sen bär det av mot Malmö.
Han vet var tågen går med så känns skönt.

Ser om jag hinner med ett inlägg till ikväll annars får jag väll lägga till min as härliga charm när jag är hos honom så kanske jag får långa hans dator till ett inlägg :P

Känner jag mig själv kommer det bli massor massor med bilder.

Nej nu måste jag sätta igång, inte packat något.

Bye så länge.

Stockholm by night.

 



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: