♥This girl..

... Ja denna tjej har massor framför sig.
Ringer efter lägenhet som en toka och idag blir det en massa pappers arbete :S.
Man blir verkligen inte sugen på att göra något utanför dörrarna när det är så här jävla kallt..

Jag vill ha gjort allt det viktigaste till max innan söndag för på söndag DRAR JAG!
Ska bli så äckligt skönt att komma ifrån denna hålan.
Blir en vecka i Stockholm för mig =).

A skulle ha kommit hit någon helg men dem närmsta helgerna är uppbokade för honom med jobb och svensexa så vi bestämde att jag skulle åka upp. Han jobbar mellan 07-17 så jag får roa mig själv i hans lägenhet då men det blir inga problem =). Eftersom jag vet att vi har hela kvällen på oss att umgås sen.

Hmm, får vi se hur hans kvällar ser ut, aww stackaren får ju inte kommit i säng i tid ens när jag är alla dessa mil bort.

Nej nu ska jag sätta mig vid mitt pappers arbete och ringa massa tråkiga samtal.

En liten bild på min finis var godkänt från Stockholm ^^.

 

Skriver nog något inlägg till ikväll om jag får tid över :P

Bye for now.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hola! Råkade hitta hit! Kikade lite här, och vafan de verkar som om vi känner en hel del samma folk=)

Du kan väl höra av dig? Du kan alltid adda [email protected]



2011-03-01 @ 19:07:22

♥Skriv gärna en rad♥: