♥Torsdag/Fredag/Lördag..

Känns som man har en del att uppdatera :P
Ska försöka köra ett kort men händelserik blogg inlägg om mina dagar.

Torsdag: Mina pengar trillade in på kontot och jag blev sugen på att dra till stan =).
Jag tog med sötfisen Anna och vi fick en super trevlig stund i stan,. Fick handlat på mig en töjning 2mm till örat och hårfärg =). Vi tog en god fika och sen tog vi oss till Anderslöv för en mys kväll med morot och dippa och gott gott.
När halva big brother gått och klockan slog 21:45 gick jag mot bussen och åkte hem.
Tack Anna för du kom♥

Fredag: Dagen började med att jag slängde min nya hårfärg i håret.
Drog en massa blonda slingor så nu har man ljusare hår. Har dock inte bestämt mig för att om jag gillar det eller ej, alltid så första dagarna efter färgning :P. En timme senare stod Anna och Krolle på dörren för att lämna ett silver schampo till mig, dem är bara för söta♥.
Jag satte även i min nya töjning, från 1,6 till 2mm.
När jag duschat av mig färgen gick jag ner till stan och mötte upp dem. Anna hade blivit jätte bortskämd med massa fina saker, underbara krolle.

Någon timme och lite mer saker senare gick jag hem för att göra vid mig för utgång. Anders dök upp med bussen 20:20 och vi begav oss mot sushi baren för att äta innan vi drog vidare till Lycktan som verkligen söög den kvällen. Tur att sällskapet var bra och bättre blev det när Tor-Björd, Tobbe, Måns & Krille oxå dök upp.

När klockan slog 01:00 tröttnade vi och gick hem. Min sötfis från Stockholm hade oxå varit ute och svinat och ringde när jag var påväg hem från sin taxi. Han var verkligen ASKALAS haha, skit kul att lyssna på honom :P. Sängen kallade där efter och jag däckade antagligen rakt av hehe.

 

Lördag: Vaknade av larmet 08:00, tur man inte var trött då :P.
Det var dags för mig att göra vid mig för att ta bussen till mina älsklingar i Anderslöv för en secondhand runda. Dem har ett stort loppis på skolan var 6 månad som jag brukar besöka för en shoping av kläder till små fisarna. Idag skulle vi även ha fatt i en gå stol till Milo, vi hittade en och VILKET kap alltså, han bara ÄLSKADE den, aldrig sett ett sånt lyckligt barn innan, fan vad kul det var att se. Filmade självklart honom och ska försöka få upp filmen här i dagarna =). TACK mina älsklingar för en underbar dag.

Nu Söndag: Blir det iväg en sväng med Martin som skulle tvättat av bilen och handla sen får vi se vad som händer,. Är sugen på något gott att dippa ikväll :P

Hoppas inte inlägget blev rent för långt och att ni orkade er igenom det :P

Bye alla♥


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: