♥ Knappt....

Ja det är knappt jag orkar skriva ett inlägg idag :P.
Är verkligen heelt slut. Vaknade av larmet och kände mest för att somna om och glömma att man hade ett jobb för en dag ^^. Dock fredag i morgon så man får stå ut =D.

Idag har det hänt en del men inte allt för mycket :P
Drog till jobb i vanlig ordning och inväntade att klockan skulle bli ett.
Klockan ett var det dags för mig att dricka en liter vatten så blåsan var full inför min röngten och mitt ultraljud idag.
Klockan slog ett och jag hivade i mig äckligt vatten, en halv timme senare kände jag mig fortfarande inte jätte kissig så jag hivade i mig lite till, DET skulle jag ikke gjort,. Man är ju nog smart :S.
När klockan slog två och det var dags för ultraljud var jag så kissig att det gjorde ont bak i hela ryggen, heemsk smärta. Till sist fick jag ur mig ett ynkligt - är vi klara snart?, jag måste verkligen gå på toa,.
Hon sa bara -ja strax, jag skyndar på lite.
tio min senare började hela min kropp skaka, jag mådde illa och tårarna började rinna utan att jag grät,.
Hon såg helt hysterisk ut och sprang ut med mig i koridoren, lät mig gå på toa men fick inte kissa klart eftersom jag sen skulle in på röngten eftersom hon såg att jag fått förstorad njure,.
Jag blev inskickad i ett långt trångt rör där jag fick ligga, sjukt kissig, får panik i trånga utrymmen och halv naken inför en kille haha, vilken jävla runda haha.
När jag var klar sparang jag ut på toan och kissade i all evighet och sen gick jag hem helt öm och svettig, det var ingen rolig upplevelse men nu var den gjord.
Nästa gång ska jag dit för att sätta en kanyl i armen och spruta in något kontrast medel =(,. Jag som är LIVRÄDD för nålar, =(..

Nu efter en halv knäpp dag är jag totalt slut och ska bara slänga mig i sängen och koppla av för att sen sova.
Sköt om er alla♥.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej! Hur gick det för dej sedan? Har själv nyligen haft förstorad njure, vill gärna utbyta erfarenheter med dej. Ha de bra. Vh Carina.

2012-01-24 @ 18:33:47

♥Skriv gärna en rad♥: