♥ Words!!??..

,. Ja var fan börjar man!?,.
Livets gång är inte alla gånger en fågel sång så kan jag ju säga!..

Idag kom mina favoriter på middan, faan vad glad jag blev,. Sötfisar♥.
Fick ett sms av Björn där det stod, - Får jag och Viktor komma och hälsa på dig på din lunch!?,.
- Jaaa klart ni får, ni är alltid alltid välkommna var i världen jag än befinner mig,.
Dagen funkade bra fram tills pappa ringde fem min efter att jag slutat =/.
Han vet verkligen vad han ska säga för att vända upp och ner på min värld...

Låter kanske som att jag överreagerar och inte borde ta det så hårt men efter min grovt värdelösa uppväxt och alla år som jag levt med själv hat så vill man inte höra att man har fula kläder och att jag inte kan följa med på visningen av lägenheten om jag inte klär mig med reda,,, vad var det för fel på det jag hade på mig??, hölt på att börja gråta inför Nille så sög in mina tårar, la på luren och försökte förklara för nille så det såg ut som jag tog det bra och blev mest sur på pappa som hellst hade bytt ut hela mig,. Det funkade fram tills jag kom innan för dörren, då bröt jag ihop totalt. Sist pappa påpekade mitt yttre var när jag var 15år och inte fick följa med på mina kusiners bröllop för att jag hade problem med ackne, ja man har levt med mycket. Jag stressade hem och letade med stora tårar efter kläder att ha på mig, har sparat alla mina pengar för att kunna skaffa mig ett boende trotts att jag snart är arbetslös, det eller gatan sa mamma som ligger i skiljsmässa,,,. Jag fick tag i något och hoppades av hela mitt hjärta att bli godkänd av pappa som grandskade mig noga när jag hoppade in i bilen, ville inte möta hans blick, han fick bara inte se att han fått mig att gråta, han hatar när jag gråter (sluta upp med dina känslo spel) typ,. Tittade på lägenheten som inte var min grej alls, jag vill inte smälla hundra tusen tals kronor på något jag vill bo i ett halv år i. Nej det blir att titta efter 2:or i stället,.

Jag kom hem för en timme sen ca, totalt utmattad av jobb, stress och dålda känslor inför en stark, självgod, bitter och sträng man, min far!.
Jag önska många gånger att jag inte hade en pappa och jag blir så ledsen att jag behöver honom så mycket nu med lägenheten,. Känner mig så värdelös som inte klarar mig själv och nu låser jag fast mig vid pappa som hjälper mig med ett lån, det betyder att jag måste ha kontakt med honom, han köper min kontakt =(.
Faaaaaaaaaaan att det är så illa ställt, =( ge mig en hyres lägenhet och ett fast jobb så tar jag ett eget lån några år längre fram, snälla låt mig inte tvingas behöva min pappa,. Jag står inte ut med att känna mig dålig =(.

Nu ska jag bara låta mig få tömma dåliga känslor och titta något på tv,. Behöver släppa allt.
Tack för ni orkade er hela vägen ner hit.
Sköt om er alla,.♥
Ps, förlåt för ett tragiskt inlägg men jag var tvungen att få ut tunga känslor,.



Kommentarer
Postat av: Berntsson

Jag finns här om du vill prata, det vet du om. och ja känner till detta med din far, och er relation sedan tidigare.



Det lät inte alls kul.....



Kramar

2011-05-18 @ 20:04:40
Postat av: Christine

Tack du är fin<3.

Hade gärna kommit bort ett tag om du kan stå ut med mig.. Det blir inte bättre mellan honom och mig fast jag anstränger mig, gör jag fel i att ta hjälp från honom när jag inte fixar honom? tänk om han låser mig,. orkar inte ikväll, men msn i morgon?. Tack för du finns, skönt att man kan vara vänner med sina ex med, du har alltid funnits där för mig och för det är jag dig evigt tacksam<3

2011-05-18 @ 20:13:59
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy så ledsamt! Men inte kan väl din mamma köra ut dig om du inte har någonstans att ta vägen?

Hemskt att din pappa klagar på din klädsel.

Men vill han ge dig ett boende så ta emot det även om förhållandet är dåligt.Du kan säkert i framtiden

återgälda det på något sätt.Bit ihop fstän du är

nergången och det är fullt förståeligt.Tänker på dig!

2011-05-19 @ 12:52:30

♥Skriv gärna en rad♥: