♥Funderingar & Tankar.

... Känns som man har för många hjärn spöken nu..
Jag tycker inte att jag slänger upp mer bollar i luften än vad jag klarar av att hantera men ibland känner man en enorm press. Det är mycket som sker i världen just nu, en del bra saker och en del mindra bra.

Jag är en enormt uppriktig person som ibland kan vara brutalt ärlig, alltså lite rå i mitt sätt att tala.
Ibland kan jag helt enkelt inte kontrollera mig,. Det är inte så att jag går och retar mig och sen öppnar munnen, IKKE... Utan snarare att man sagt det 10 gånger snällt och när det inte funkar så blir det den raka och hårda sanningen,. Det känns som att folk ställer frågor för att få svaren dem vill höra och inte för att få höra min eller ens åsikt. Jag har vänner som går igenom tuffa saker just nu och jag vill verkligen förstå varför vissa personer gör som dem gör och LÅTER andra bli drabbade, folk som älskar dem, som står där i regn och stormar,.. Man kan inte klandra vad man känner men man kan klandras för sina beetenden... Varför är man bara inte uppriktig?, varför måste sanningen vara den jobbiga delen? man tycker väll att det borde vara jobbigare när sanningen visat sig vara en lögn?, det finns liksom inga ursäkter i det men i ärligheten finns alla ursäkter i världen, känns inte den mer okej?,. Eller testar man för att få leva i två världar!?, en man tar för givet och en man bara har?...
Nej jag blir snurrig i mitt lilla huvud, känns som mina hjärnceller har börjat motarbeta varandra :P.
En sak vet jag i alla fall och det är att JAG Annelie Christine Feldt Jacobsson kommer ALDRIG med flit såra dem som står mig nära, aldrig heller tänker jag låta dem leva i en lögn där jag är anledningen och aldrig i heller gå bakom ryggen, för vad *uräkta språket* FAAAAN ska det tjäna till? :S..
Man gör sina egna val här i livet men varför väljer man val man sen inte kan leva efter!!!!??
Nej jag får nog fundera vidare hehe, skriver här för att kanske få andras åsikter och meningar, hur är er syn?.
Även Anonyma personer är välkommna med sitt ord!..

Igår: Satt jag, mamma och syrran och kollade på Erik när han tog sig vidare, man var jue inte LITE nervig :P..
Man vill ju ändå stötta sitt land genom att ställa upp framför tv,n dem få gånger som det finns något som förenar länderna, ge Sverige en chans att glänsa, för i all ärlighet så är ju Sverige ganska grått och trist annars :P.
Jag har en släkting som varit med i melodifestivalen för ett X antal år sen haha, världens sämsta låt och mindre krya artister, funderar på att slänga upp deras låt här i risk att man blir ut pekad och skrattad åt haha, som mamma sa, ja ni är ju släkt men säg inte det till något, inte direk något att skryta om,, och SÅ rätt hon har haha,.
Aja man ska inte skämmas för sin släkt men man kan alltid skämmas över deras handlingar för visst kan handlingar ibland bara vara så otroligt pinsamma.

Här är när dem är med i Eurovison 1973, dem har varit med i ganska många omgångar men denna är dem mest" kända" för haha,.

Detta är oxå han haha fast i Melodifestivalen.
Göran Fristorp :P

En annan fundering jag haft är döden,,,... Folk (inte alla) har riktat in sig så hårt i att dem en dag ska dö att dem missar att man faktiskt först måste leva,,,.. Ikke bra!♥..

Och Btw, om du vet att du gjort fel,,, dra inte ut på det genom att bråka i det som om du inte alls har fel eller som om det vore den andra personens fel att du hade fel, SUCK!
Bara stå för det, be om ursäkt för din del, släpp det, gå vidare och tillåt dig att glömma,. Va fan ska det vara så svårt att släppa det dåliga?, det blir ju bara en massa gnäll och tråkigheter..

Nu blir det softa och sen en välförtjänt häärlig dusch,.
Helg kram till er alla♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att dö måste man ha levt. det duger inte med att bara existera.

2011-05-13 @ 20:07:12

♥Skriv gärna en rad♥: