♥Nu så,,

NU är det i alla fall Tisdag :P.
Jag måste varit bra jävla trött igår haha, såg mitt förra inlägg och stavningen var på topp :P.
Blir lätt så när man är nere i en svacka, skriver för fort och är trött, ska väll inte skylla min usla stavning bara på det, slår till och skyller på dyslexin med om det är så det stavas haha,. Hur kan man döpa en läs och skrivsvårighets sjukdum till något sådant?,, måste vara en snubbe som ville känna sig bättre än oss mindre bra hehe.

Har gått och skaffat mig HETE brännan haha, jääävligt vita ben och jäävligt bruna armar och ansikte, tror dem i Bercelona kommer peka och skratta och säga kolla Svensken fast på Spanska då :P..
Jag bjuder på det, har dock tid att få jämn bränna innan vi åker om turen vill vara på min sida någon helg ;).

Jag blir ju otroligt lätt och snabbt brun, förra året var extremt och inte direkt snyggt heller,.

Har varit iväg på Cellprov idag,. Så nu har jag det med att oroa mig över med i två veckor, fyy vad positiv man kan vara haha,. Aja får jag bara tag på ett boende kryper glada jag ut ur idet igen =). Den glade får ju vila sig någon gång, då uppskattas det mer =).

Måste bara slänga in en bild på mina kritvita ben och mina bruna armar haha :P
Det är tillåtet att peka och skratta hehe det gör jag själv med.
Ska se om jag pallar skriva ett inlägg till ikväll, blir iväg och spela lite mini golf med Martin nu, eller en bio får se vad som sker, man behöver ju lite upp passning när man varit hos docktorn, *blink blink*..

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och dra iväg..

 

Glöm aldrig att inget kommer gratis, ibland kostar det tårar ibland pengar kan även kosta vänskap och kärlek men en sak är säkert du får ditt pris, frågan är bara vilket pris du förtjänar när det väl kommer på posten :P

Ta vara på allt och då menar jag allt,. Såra inte människor, svik inte dem som står dig nära som gör allt för DIG! ta vara på den personen för vem vet om det finns en nästa? en ny? ja en någon?,. Kräv inte för mycket för då lär du förlora allt. Se inte vad du kunnat haft utan det du har,. Det du retar dig på idag är det du saknar när det inte längre finns kvar. Sanningen är att alla kommer såra dig på ett eller annat sätt, du måste bara hitta den som är värd tårarna.

Bye people, hörs kanske sen♥

 



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: