♥ A good day.

Idag har varit en bra dag =).
Känns bra att bra dagar bara fortsätter att trilla in.

Vaknade i morse, tiden stod på 13:04 men jag kunde bara ställa om klockan till 12:04 så var jag ju nästan uppe i tid idag :P.

Gick till affären och handlade Juice och postade ett viktigt brev. Gick hem och softade järnet och invändtade Tobias som kom på besök idag. Saknat att mysa med dig samtidigt som jag vet att det är nyttigt att vi är ifrån varandra pågrund av att han inte känner sig riktigt på topp.

Efter att jag följt Tobias till busen och pussat honom hejdå så hämtade Nicklas upp mig för en tur till Mc donalds,, MASSA gott :D. Varit riiiktigt hungrig hela dagen.
För bara en liten stund sen körde han hem och jag hoppade in i duschen strax efter jag tvättat av mina arbetskläder.

Ja det har varit en braa dag idag =)

Nu blir det att blicka mellan datorn & tvn innan sängen kallar för en ny dag på jobb :D.
Det "sämsta" med att älska sitt jobb är att man längtar så mycket att man knappt kommer till ro för att sova.

Sov gott folket. ♥

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: