♥ Grattis!!

.. Ja idag fyller man ju år. Hela 26år.
Blir att städa lite, diska och byte kattsand. Sen blir det att förberedda en kyckling gryta som jag ska bjuda min familj på. Tanken var ju att Tobias skulle vara här idag med men så blir det tyvärr inte.

Fick ett dö gulligt sms av en gammal killkompis där det stod - Grattis på födelsedagen! Jag skulle önska dig evig skönhet, men det verkar som att du redan fått den gåvan. Så önskar dig all lycka i världen och en riktigt bra dag! Kram.. Sådana sms får mig att skina som solen. En komplimang från någon som stått en nära i många år, känslan går inte att beskriva.

Något annat som glädje mig var att Tobias faktiskt ringde och sa grattis innan med, Tack, det betydde mycket.

Nu ska jag dra igång städningen på MIN dag :P och ja din med Andreas, alltid vår dag. You know it!..

Ha en fanastisk dag för det önskar jag er alla. ♥

En gammal bild hahaha, bjuder jag på P



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS SNÄCKAN! HA EN TREVLIG FÖDELSEDAG HELA DAGEN!

SJÄLV SKALL JAG TILL BODARP PÅ HALLONGÅRDEN OCH STÖPA LJUS. FINT ATT HA TILL JUL.

2011-10-25 @ 13:30:58
Postat av: Manne

Grattis Stina på din 26års dag... hoppas du får en underbar och lyckad dag med nära och kära.... Kram

2011-10-25 @ 14:11:30
URL: http://bellsiboo.blogg.se/
Postat av: Christine

Tusen tack =).. Åååhh vad mysigt, skulle jag oxå vela göra <3<3. Själv köper jag mina första röda gardiner i veckan <3<3, vill ha jul pynt framme NU

2011-10-26 @ 02:14:17
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: