♥Godmorgon?

Vilken morgon jag haft..
Man ska ju inte klaga men viiilken morgon jag haft :P

Vaknade av att mannen klev av sängen i morse, gillar inte alls när han lämnar lägenheten men han har ett jobb att sköta vilket jag inte har längre =(.
Någon timme senare (runt 07:00) vaknade jag av att katterna startade tvn och självklart även passade på att skruva upp på max. Klockan 10 vaknade jag igen och då var det bara att stiga upp. Packa samman mina och Tobias kläder för att dra igång tvätten. 8 tvättar senare har jag nu lyckats hinna äta frukost. Snart ner för att ta ut dem sista två maskinerna och sen på disken som står i berg efter vår goda midda igår. Sen blir det neri tvättstugan igen och vända på allt som hänger på tork... Att vara arbetslös ger en möjligheter att hinna med allt tråkigt =/.

Kände bara för att gnälla av mig hehe.
Nu blir det att ta tag i övriga sysslor. Ha en skön dag ♥

Kommentarer
Postat av: Mari

hur har det blivit med din mage?Tvätta är ok men inte vika-stryka-lägga in :).

2011-10-11 @ 15:21:46
Postat av: Christine

Magen gör ont till och från, misstänker brock. Men ska fortsätta utredningen den 19:e.

Ja tvätta är helt ok, håller med om sist nämnda :P



Ps, tack som frågar <3

2011-10-11 @ 20:41:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: