♥Härligt.

Haft en helt fantastisk dag idag =).
Började med att jag vaknade och steg upp i lugn och ro.
Satte mig vad datorn och bläddrade igenom min dags rutin ^^.
Fick ett mail av Nicklas som undrade om jag ville bli körd till affären idag för att få handlat hem till i morgon då familjen kommer över =). Jag tackade självklart ja till hans övergulliga erbjudande och har nu fått handlat allt och slipper tänka på att stressa till affären i morgon, sköönt.

Inte nog med att jag slapp tänka på det idag så bjöd min underbara granne in mig på super god midda och good efterrätt som var frukt smoothie,, muuumms. Efter mycket skratt och god mat gick vi och handla lite gott gott och en korsordstidning som vi satt och fyllde i tillsammans undertiden som vi krängde godis och glass.

Heelt underbar dag =).
Nu är klockan lite över elva och jag sitter hemma i lägenheten i luugn och ro och njuter..

exakt 2 månader till julafton idag =D.
Det ända som jag verkligen kommer sakna är att ha någon här, någon som har egen nyckel hit som kan komma och gå och dela den underbara julstämmningen med mig och ville inviga mina nya glöggmuggar.
Massa gott framför tv,n och jul stämning som smeker rummen. Doften av glögg som sprider sig runt en där man sitter ihop under en och samma filt och bara njuter av att få finnas till. USCH vad jag saknar närhet och kärlek =(.

Längtar såå otroligt mycket efter att få bilda familj med någon och känna trygghet med den personen och förhoppningsvis hålla livet ut, jag VILL,,, NU! ♥...

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: