♥Suuuuck!!

Är så sjuuukt frustrerad!.
Jag vill inte gå in i detaljer eftersom det inte bara rör mig men jag måste skriva av mig!!..

Jag vill vara trånad efter!

Ensam ensam eeensam =(.

Tvätta, diska och städa i morgon, heelt jävla ensam... Känns som man alltid är ensam. Har mina vänner som besöker mig men dem kan inte fylla det där extra rummet som just nu känns så sjukt tomt. Jag vill ha närhet, jag vill skaffa en familj, vill se en ring på mitt finger och ögon som glittrar när dem tittar på mig!. Just nu börjar klockan bli mycket, inget samtal ikväll så antar att jag känner mig extra ensam just därför.

Jag vet att jag inte kan nöja mig med detta,. Jag är för beroende av närhet och fysisk kontakt,. Förhoppningsvis blir det bättre om några dagar när han slipper sitta vakt.

Faan vad en kram från honom hade betytt mycket nu men ännu mer hade ett godnatt samtal betytt.. Bort glömd? från somnad? vad vet jag och mina spökande känslor,. Allt jag vet är att jag är helt ensam och utan samtal och någon som mig, en som mig som behöver en som dig enormt mycket känner sig enormt ensam när man inte kan se, inte röra och inte höra på flera timmar, flera dagar... Atagligen tur jag är pank på min mobil!.

Måste sluta skriva nu för jag skriver bara rakt ut känslor i mitt nu. Om en timme kan jag känna annat, imorgon kan jag ångra mitt inlägg och vem vet i morgon kväll kanske jag sitter just exakt så här igen.

Sov gott folket!. Själv ska jag stirra i taket tills jag faller i sömn, ensam och funderande.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: