♥ Drabbad!!

........ Dagar passerar och bloggen står helt still...!?%#
Känns som man har så mycket att skriva om men ändå så lite?.

Saker jag vill SKRIIIKA om men som bör tystas ner, eller!?

Kan väll börja med att skriva om vad som hänt dem senaste dagarna utan att skriva för mycket eller för lite.
Har haft en tuff vecka på jobb, har varit heeelt slut och blåsten gör ju inte sömlösa nätter mycket bättre. Samtidigt som jag skulle kunna gnälla så finner jag inget nöje i det alls eftersom jag förövrigt haft en fantastisk vecka med trevligt sällskap.

Haft Tobbe över ett par gånger denna veckan.
Känns jätte konstigt varje gång han ringer på min dörr. Vi har ju haft ett förhållande tidigare som inte funkade av anledningar jag inte tänker ta här inne. Det känns inte konstigt för att vi inte funkade utan för att han var min stora kärlek, mannen som fick hjärtat att vela kramas, pulsen att pussas och fötter att steppa i tackten till musik bara huvud och hjärta kunde skapa tillsammans. Vi bröt, jag väntade och hoppades varje dag att han skulle komma tillbaka men inget hände, jag gav upp och nu står han på min dörr,. Det låter kanske som jag hyser agg!?,. Men inte det minsta skulle jag vela säga,. Jag är så otroligt glad att vi kan umgås, prata och SKRATTA ihop igen.
Jag är så tacksam över att han står på min dörr att det skrämmer SKITEN av mig bokstavligentalat!
Svårt att förklara mixen mellan glädje och rädsla. Det är så mycket som spelar in. Vi är bara vänner men jag har haft mina snack med hjärtat för att det ska förstå. NEJ! Mycket mer än så här blir ikke nämnt här och nu.

Jag är glad han vill umgås igen PUNKT och SLUT! =)

Nyss varit iväg och matat Martin som är lite smått överdrivet "duktig" som jobbar bort sitt liv =(.
Det gör så jävla ont i mig och se en människa som honom inte göra något annat än att ta order av sina chefer,. Han kommer inse en dag att livet inte bara gå ut på att jobba, snälla gud låt inte det vara försent för honom då,. Martin har funnits i mitt liv så otroligt länge och vet inte vad jag gjort utan honom och allt han gjort för mig. Det gör mig som sagt ledsen och se honom jobba bort,.

Mina små ligger och sover i soffan,. Jag sitter helt ensam och "kopplar" av,. Skönt som tusan men visst vill man väll ändå ha något att göra en fredag? en helg?,.
I morgon  när man vaknar blir det att stor städa och på söndag blir det tvätta innan Tobbe dyker upp.

Haft en så otroligt massivt bra dag idag,. Glädjen har varit på den högsta topp. Har fått tvätta fina bilen idag med så nu står hon glad ute i gatan och glänser,. Men eftersom Martin ville ha mat står hon väll även och hostar insekter nu men men hehe.

Nej gott folk,. Har väll tröttat ut er med mitt långa inlägg,. DOCK har ingen tvingat er läsa ända hit ;).
Ska försökta bättra mig med bloggandet men löften utges enbart när lova går att lova =).

Ha en fantastisk helg ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa dina inlägg. Du har en fantstisk förmåga att skriva så målande och det är en begåvning, så var rädd om den.

Verkar som ditt liv är gynnsamt och du klarar av

kärleken.

Var rädd om dig och gör inget förhastat!

Jag beundrar dig!



Var rädd om dig och gör inget förhastat.



2011-09-18 @ 18:20:45

♥Skriv gärna en rad♥: