♥Fantastisk dag

Vilken underbar dag jag haft!
Vaknade tidigt och fick dammsugat, torkat av alla golven och tvättat tvätt som legat en och en halv månad :S.
När jag flyttade hit fattades det en tvätt nyckel så jag har inte fått någon chans att tvätta fören nu som försvar till min mega hög haha!.

Pinsamt nog är jag sämre än sämst när det gäller tvätta så underbaraste Tobbe fick hjälpa mig och med så mycket annat idag,. Tusen tack för du ställer upp,. Det uppskattas i massor.

Hämtade ju min andra katt igår,. Min tös uppskattade inte riktigt att det skulle bo en pojke här helt plötslit hehe, hon gillade vår "girl power" :P. Men idag leker dem på i massor och kommer mycket bättre överrens, känns riktigt bra =).

Mamma & Johanna var över idag och träffade bebisarna,.
Vi åt god mat och god efterrätt,. Har varit en heeelt fantastisk dag, en dag att minnas.
Tack ♥.

Nu blir det att njuta lite i soffan ♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

Tack själv gumman.

2011-09-10 @ 22:40:03

♥Skriv gärna en rad♥: