♥Jävlar,..

....Vad kass jag är på att blogga :S.

Hur gör man för att motivera sig till att blogga?.
Har kommit i ordning i lägenheten nu men SUCK vad tomt det är här,. För stor lägehet eller förlite saker hehe ^^.

Jag beställde en soffa för 11.500 men tydligen räckte det inte för att den skulle komma i tid,. Haaatar förseningar!!.  Hade bara soffan kommit hade man fått lite i ordning här :/.

Något som har anlänt och förgyller mina dagar är min Chabby. Chabby är en Norskskogskatt på 12veckor.  På fredag ska jag hämta en Norskskogskatt pojke som för tillfälligt heter Ferrari men inte jag som döpt honom så det kommer antagligen ändras hehe. Chabby är sköldpaddsfärgad men mest kaffe brun med beiga stackhår, Ferrari är en Tabby färgad påg, som wiskas katten i reklamen fast långhårig,. Silver/grå tabby.

Idag sker nog INTE mycket!,. Borde hämta sängen hos min bror som flyttar till Norge i veckan,. Hemskt mycket norskt denna veckan hehe.

Något annat skoj som hänt är att Tobbe var på besök igår,. Drack kaffe och åt mat ihop =).
Det var ju inte igår man träffade honom så det var super trevligt =).

Nu ska jag gosa men min tös innan det blir duschen. Hoppas man får sova i natt, polis drama ska ju självklart alltid ske just i min trapp eller utanför mitt sovrums fönster,.

Nog gnällt hehe, ha en fantastisk kväll ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar, Sanna

2011-09-06 @ 22:05:57
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: