♥Lördag kväll!

Ja då har lördag kväll nått en och det är så gott som mitten av helgen!.
Tobbe kom igår och stannade över. Vi gick upp i morse och mös och sen hämtade vi Belle.
Belle & Tobbe skulle till Malmö för att fira Noas namngivning. Jag skulle ha följt med om jag inte vore så förbannat blyg :S. Var helt underbart att träffa Belle igen (Tobbes dotter).

Efter att Tobbe och Belle hoppat på bussen gick jag tillbaka ner till stan och fixade födelsedagspressent till syrran som fyller hela 14 imorgon ♥.

Jag väntade på att min syrra skulle möta upp mig strax efter mitt inköp men hon skulle duscha m.m först så jag träffade upp Aliana för något flottigt att trycka i skallen.

Träffade även älskade Björn och hans son på doncan, guud vad jag saknar er. Måste komma hit snart!!.

Johanna dök upp strax efter att vi satt oss ner, vi åt upp och tog en promenad i stan då syrran ville köpa jeans. En timme senare ca drog jag och Johanna hem till mig och softade med katterna innan mamma dök upp på en kaffe och kaka =). Nu har jag nyss betalt alla räkningar och duschat :D. fräsch och go till Tobbe dyker upp om ca 20min.

Ikväll blir det enbart lugnt ♥.

Ha en fantastiskt härlig lördag kväll.

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: