♥Wow effekt!

... Jag upplevde nyss en wow effekt.
Tittade på programet 4 rätters middag. Det satt en kille och pratade om sin livs största kärlek som bara lämnade honom helt plötsligt, när han sa meningen som träffade mig rakt in i hjärtat och 2 år tillbaka och placerade mig på övre med mannen jag älskade.

Meningen var - Från min livs största kärlek till inget på mindre än 24 timmar.

Kände hur mina tårar börja bränna på kinderna men inte av olycka, nej av lycka,. För mannen som gick då står åter där idag!.

Det som inte går att förklara då finner alltid sin förklaring med tiden, på gott och ont.

Jag älskar verkligen mitt liv som det är nu.

Haft en lugn och skön helg. igår var Tobbe här och avslutade min helg på ett helt magiskt sätt.

Nu sitter jag framör tvn och dricker en varm kopp te, njuter av levande ljus som smeker väggarna och ett innre ro som viskar kärleksförklaringar.

Strax är det real housewifes på tv och jag förberedder magen på lite hånskratt och förnedrings leenden :P.
Jag är en leende ängel med vassa horn, ack så ärlig och mindre besvärlig :P.

Tack magiska under för att du ger mig lycka i dessa stunder.

Ps! Till dig som lämnar annonyma kommentarer, tack söta du för gulliga kommentarer,. En kommentar som din förgyller ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är verkligen glad för din skull att du äntligen hittat något eget och verkar ,å bättre än på väldigt länge, det förtjänar du.

2011-09-19 @ 21:14:11
URL: http://withloveinside.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: